Nog 10 dagen.. - Reisverslag uit Oldeholtpade, Nederland van Jan Willem Delfsma - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen.. - Reisverslag uit Oldeholtpade, Nederland van Jan Willem Delfsma - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen..

Door: JW

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

14 September 2009 | Nederland, Oldeholtpade

Nog 10 dagen en dan vertrek ik voor zo'n 5 maand naar Sjanghai om daar mijn scriptie te gaan schrijven, tenminste dat is de bedoeling.

Donderdag 24 september rond kwart over 6 de lucht in, waar ik na een tijdsverschil van 6 uur en een vlucht van 11 uur op de vrijdag rond 11:00 lokale tijd zal landen op Pudong Airport.

(Ga dus niet met de trein via Siberië andre ;))

Op deze site zal ik wat ervaringen en gebeurtenissen vermelden zodat diegene die willen een beetje op de hoogte kunnen blijven wat er zich afspeelt met JW in China..

Op dit resort zal ik gaan werken: www.sheshangolf.com

• 14 September 2009 - 12:08

Wouter:

He jan-willem.

Heel veel suc6 en plezier daar in China.

grts. Wouter

• 14 September 2009 - 15:04

Herbert Jan:

Morgen zie ik je nog even, maar natuurlijk alvast ook heel veel succes kerel in China!!

• 14 September 2009 - 19:58

Klef:

Wil jij mij hierbij beloven dat jij mij alles verteld tot in de details gedurende de periode dat jij daar zit?

Klef

• 15 September 2009 - 05:37

Floris:

vette trip gek!!! Echt wel heel erg gaaf.

Gaat je scriptie over je werkzaamheden daar of ga je daar lekker in serene rust ergens helemaal zen, ying yang en oetsiepoetsie-juki-jono onder zwaar toezicht van mr Miyagi een of andere literatuurstudie doen?

Anyhow, succes! En leuk je nog even gezien te hebben in A'dam vorige week!

Floris

• 15 September 2009 - 07:08

Paul Baan:

Hi Jan-Willem,

Veel plezier en succes gewenst. Maak er net zo'n mooie stage van als bij VLC!!

• 15 September 2009 - 20:53

Hendrik:

Jw dizz

Zal deze site komende maanden nauwkeurig in de gaten houden. En natuurlijk van de nodige berichten(lees: spam)voorzien. Maar we drinken komende week eerst nog enkele biertjes.

Ciao de beau